Pedagog, terapeuta neurorozwojowy, terapeuta SI
Absolwentka studiów magisterskich Uniwersytetu Pedagogicznego. Pedagog z wieloletnim doświadczeniem pracujący z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Specjalizujący się w terapii pedagogicznej, terapii odruchów, integracji sensorycznej oraz diagnozie i motorycznym przygotowaniu do obowiązku szkolnego. W swojej pracy holistycznie podchodzi do pracy z dzieckiem i jego rodziną. Posiada doświadczenie w prowadzeniu dzieci z diagnozą zaburzeń ze spektrum autyzmu, afazją oraz FASD. W pracy zawodowej dużą wagę przywiązuje do budowania relacji terapeutycznej oraz dobrostanu emocjonalnego dziecka. Interesuje się wpływem wczesnych trudnych doświadczeń (traum), tj. trudna ciąża, poród, pierwszy rok życia na funkcjonowanie psycho-społeczne. W życiu codziennym miłośniczka tematów związanych z teorią poliwagalną, jogą i arteterapią.
Od 2017 pracuj w Specjalistycznej Poradni Wczesnej Pomocy Psychologiczno-Pedgogicznej w Krakowie jako terapeuta wczesnego wspomagania.
Wybrane szkolenia i konferencje:
2009 Stosowana Analiza Zachowań w pracy z osobami autystycznymi
2017 Konferencja “Trafna diagnoza i skuteczna terapia w codziennej pracy dziecka z zaburzeniami rozwoju”
2017 “Praca z dzieckiem z zaburzeniami mowy, pamięci, myślenia – wykorzystanie zasad i elementów ćwiczeń bilateralnej integracji podczas terapii SI”
2018 Sensory Babies Master Class Course II
2019 uprawnienia diagnostyczne: diagnoza dysleksji
2022 uprawnienia diagnostyczne: “4-cyfrowy kwestionariusz diagnostyczny FASD”
2022 usprawnienia diagnostyczne: diagnoza i terapia odruchów INPP
2022 Kurs “Dietetyka w zaburzeniach psychicznych”
2022 Konferencja “Troistość więzi – pneuma, psyche, soma. Więzi, które dają moc – relacje, które dają siłę”