Diagnoza integracji sensorycznej
Diagnoza integracji sensorycznej zostaje przeprowadzona z wykorzystaniem standaryzowanych międzynarodowych narzędzi do oceny procesów integracji sensorycznej.
Dowiedz się więcej ›Diagnoza integracji sensorycznej zostaje przeprowadzona z wykorzystaniem standaryzowanych międzynarodowych narzędzi do oceny procesów integracji sensorycznej.
Dowiedz się więcej ›Na diagnozę psychologiczną zwykle trafiają dzieci lub młodzież z: -podejrzeniem nieprawidłowości w zakresie rozwoju emocjonalnego, intelektualnego – trudnościami wychowawczymi – […]
Dowiedz się więcej ›Prowadzimy terapię w nurcie systemowym lub poznawczo- behawioralnym oraz nurcie Gestalt. Działania terapeutyczne są skierowane zarówno do osób dorosłych jak […]
Dowiedz się więcej ›Osteopatia jest uznanym systemem diagnozowania i leczenia, który kładzie główny nacisk na integralność strukturalną organizmu. Dzięki niej rozpoznawanych jest wiele […]
Dowiedz się więcej ›Terapia zaburzeń Integracji Sensorycznej odbywa się w specjalnie wyposażonej sali przez odpowiednio wyszkolonego terapeutę.
Dowiedz się więcej ›Badanie ADOS-2 Całość koszt -850 zł wywiad badanie omówienie pisemne podsumowanie Tytuł: Badanie ADOS-2: Autism Diagnostic Observation Schedule, Second […]
Dowiedz się więcej ›Diagnoza neurologopedyczna – obejmuje: Wywiad z Rodzicem (osobiście lub w wersji elektronicznej) Kontrolę motoryki narządów mowy, Kontrolę miejsca i sposobu […]
Dowiedz się więcej ›Terapia logopedyczna Terapia logopedyczna prowadzona jest indywidualnie i bazuje na przeprowadzonej wcześniej diagnozie logopedycznej, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby i […]
Dowiedz się więcej ›Na podstawie konsultacji psychologicznej oraz diagnozy funkcjonalnej dziecka opracowujemy indywidualny program pracy, zabawy lub terapii dostosowany do specyficznych potrzeb każdego dziecka.
Dowiedz się więcej ›Badanie kwestionariuszami Conners 3 stanowi element diagnozy psychologicznej pod kątem ADHD (obszary Nieuwagi, Nadaktywności/ Impulsywności, Problemów z nauką itp.), a także z trudnościami współwystępującymi, […]
Dowiedz się więcej ›Terapią pedagogiczną zostają objęte dzieci z: trudnościami w nauce problemami w zakresie grafomotoryki trudnościami w zakresie koncentracji uwagi ryzykiem wystąpienia dysleksji
Dowiedz się więcej ›Diagnozą pedagogiczną zostają objęte dzieci z: trudnościami w nauce problemami w zakresie grafomotoryki trudnościami w zakresie koncentracji uwagi
Dowiedz się więcej ›TUS- dla dzieci nieśmiałych, wycofanych grupy wiekowe: -5-6 lat – 7-8 lat 10 spotkań TUS, czyli Trening Umiejętności Społecznych, to […]
Dowiedz się więcej ›Konsultacja z niemowlakiem może mieć na celu ocenę rozwoju dziecka, naukę pielęgnacji, wprowadzenie zaleceń do pracy z dzieckiem.
Dowiedz się więcej ›Trening uważności (ang. mindfulness) dla dzieci to program edukacyjny, który ma na celu nauczenie najmłodszych umiejętności bycia „tu i teraz”. […]
Dowiedz się więcej ›1-3 spotkania- ilość spotkań diagnostycznych zależy od poziomu trudności, których dziecko doświadcza w zakresie małej motoryki i ogólnej sprawności ruchowej […]
Dowiedz się więcej ›Terapia małej motoryki, zwana terapią ręki u dzieci, to forma terapii skoncentrowana na rozwijaniu i doskonaleniu zdolności motorycznych rąk. Jest […]
Dowiedz się więcej ›Na swojej stronie internetowej wykorzystujemy tzw. pliki cookies, czyli krótkie informacje tekstowe, zapisywane na urządzeniach końcowych użytkowników w czasie korzystania przez nich z serwisów internetowych.
Państwa przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza wykorzystywanie plików cookies, jednak mogą Państwo w każdej chwili zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce internetowej.
Dalsze korzystanie przez Państwa ze strony internetowej www.integro.edu.pl bez zmiany ustawień jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie przez nas plików cookies.
Aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies, prosimy zapoznać się z Polityką prywatności.