fizjoterapeuta, terapeuta metody NDT- Bobath, terapeuta metody integracji sensorycznej, pedagog specjalny.
Pracuje w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Krakowie.
Wykształcenie:
1999-2004 Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
Magister Wydziału Rehabilitacji Ruchowej , kierunek-Fizjoterapia
2002-2003 Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie
Studia podyplomowe: Przygotowanie pedagogiczne
2005-2006 Wyższa Szkoła Filozoficzno-Pedagogiczna w Krakowie
Studia podyplomowe: Oligofrenopedagogika
Kursy i uprawnienia zawodowe:
2016-2017 szkolenie z metody SNOEZELEN w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną
Szkolenie z Terapii ręki
Szkolenie z technologii informacyjno-komunikacyjnej (TIK) w procesie edukacyjnym ucznia o obniżonej sprawności intelektualnej w szkole holenderskiej
Szkolenie z wykorzystania tablicy interaktywnej oraz programu „Omnidu” w codziennej pracy
2015 Kurs III stopniowy -Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem,
Warsztat: Wykorzystanie najnowszych technologii w fizjoterapii dziecka na poziomie V w skali GMFCS
2014 szkolenie w Chentelham w Wielkiej Brytanii z zajęć edukacyjno-terapeutycznych oraz zakresu metodyki pracy z małym dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną. Uzyskanie dokumentu Europass Mobilność.
2012- Kurs rozwijający metody Integracji Sensorycznej i egzamin – certyfikat dający tytuł Terapeuty Integracji Sensorycznej, uprawniający do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej – Warszawa
2011- Kurs podstawowy metody Integracji Sensorycznej – Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji Sensorycznej – Warszawa
2009- Kurs Podstawowy Terapii Neurorozwojowej NDT- Bobath – certyfikat uprawniający do prowadzenia terapii neurorozojowej dzieci i niemowląt- Kraków
2008 Integracja odruchów w sensomotorycznej i rehabilitacyjnej pracy,
Warsztaty Terapii Czaszkowo-Krzyżowej oraz rozluźniania powięziowego,
Program The Gatway Award jako metoda aktywizująca i uspołeczniająca w pracy z dziećmi i młodzieżą z nepełnosprawnością intelektualną
2006 Moduły B i C metody McKenzie – Kraków
2005 Moduł A metody McKenzie – diagnozowania i leczenia zespołów bólowych kręgosłupa – Kraków,
Kurs Thera – Band Academy – ćwiczenia oporowe i równoważne – Kraków
Doświadczenie zawodowe:
2013-2014 – terapeuta zajęć ruchowych dla dzieci młodszych z wykorzystaniem metod integracji sensorycznej elementów zabaw fundamentalnych w klubie malucha
2012 – 2016 opiekun grup ćwiczebnych i praktyk pedagogicznych Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie realizowanych w SOSW nr 3
Od 2007- Specjalny Ośrodek Szkolno-wychowawczy nr 3 w Krakowie , nauczyciel zajęć rewalidacyjnych, fizjoterapeuta Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka, terapeuta metody integracji sensorycznej
2004-2007- fizjoterapeuta w Specjalistycznym zakładzie rehabilitacyjnym „ Prądnik”
2005-2006- nauczyciel korekcji wad postawy w szkole podstawowej w Krakowie, fizjoterapeuta zajęć oswajających z wodą dla dzieci