mgr pedagogiki specjalnej, specjalista Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, pedagog wczesnoszkolny i przedszkolny, terapeuta pedagogiczny, ukończone studia specjalistyczne z zakresu Zaburzeń ze spectrum autyzmu diagnoza, terapia, edukacja i wsparcie oraz z Zarządzania i Przywództwa w Oświacie na Uniwersytecie Jagiellońskim. Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej i Członkiek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej, zastępca przewodniczącego Koła Terenowego Terapeutów Integracji Sensorycznej w Bielsku – Białej, Członek zarządu i Sekretarz Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej w Warszawie, tepapeuta ręki I i II stopnia, Terapeuta TUS-u, ukończone kursy trzystopniowe z PJM i SJM co daje możliwość komunikowania się z osobami głuchymi. Uczestniczka wielu szkoleń z zakresu pedagogiki , pedagogiki specjalnej, oraz uczestniczka wielu ogólnopolskich i międzynarodowych sympozjów i kongresów z zakresu Autyzmu i całościowych zaburzeń rozwoju.
Spis szkoleń i kursów
- Terapia Integracji sensorycznej I i II stopień
- Terapia ręki I i II stopień
- Attention Autism
- Trening umiejętności społecznych
- Polski Język migowy
- System Języka Migowego
- Komunikacja dzieci z autyzmem – teoria i praktyka
- Budowanie potencjału do uczenia się poprzez zabawy muzyczno- ruchowe
- Wychowanie do miłości i odpowiedzialności
- Trening umiejętności wychowawczych i profilaktycznych w zakresie Programu GOLDEN FIVE
- Stymulacja sensoryczna wg. Założeń Carla Delacato
- Czy mój uczeń ma autyzm ?
- Kreatywny uczeń
- Dziecko z dyslalią wieloraką
- Zastosowanie neuroedukacji w praktyce szkolnej
- Praca metodą projektu w przedszkolu i szkole
- Pedagogika Marii Montessori – edukacja i terapia
- Muzyka w przedszkolu – Jak utrzymać fascynację dziecka w czasie zajęć muzycznych
- ADHD- jak rozpoznać, jak pomagać?
- Afazja- przyczyny, diagnoza, terapia
- Asertywność w pracy nauczyciela
- Emocje, relacje i pasje u osób ze spectrum
- Jak rozmawiać z dziećmi w sytuacjach kryzysowych?
- Kreatywny uczeń- jak rozwijać umiejętności twórcze u dzieci?
- Mobbing, stalking i inne przejawy przemocy psychicznej. Diagnoza i przeciwdziałania
- Motywująca pochwała, konstruktywna krytyka
- Pomysły i techniki teatralne w pracy nauczyciela
- Współpraca z uczniem i jego rodzicami
- Techniki plastyczne w edukacji początkowej