Ukończyła studia licencjackie o specjalności oligofrenopedagogika i pedagogika wczesnoszkolna oraz studia magisterskie o specjalności wczesne wspomaganie rozwoju dziecka na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Następnie studia podyplomowe na kierunku Logopedia oraz Neurologopedia z elementami tyflologopedii na Wydziale Humanistycznym Krakowskiej Akademii im. Frycza Modrzewskiego w Krakowie. Prowadzi terapię z małymi dziećmi z zaburzeniami rozwoju, niedokształceniem mowy, autyzmem, niepełnosprawnością intelektualną. Pracuje w Specjalistycznej Poradni Wczesnej Pomocy Psychologiczno- Pedagogicznej w Krakowie.
Ukończyła kurs doskonalący Metoda Dobrego Startu I stopnia, Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa (1-3 r.ż.), szkolenie z Metody Verbotonalnej, Makatonu, AAC.