Psycholog, w trakcie szkolenia: Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży
Pracuje jako terapeuta w Placówce Wsparcia Dziennego „Przystań” w Niepołomicach oraz psycholog przedszkolny w Ośrodku Twórczej Edukacji „Kangur”.
Posiada doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu zajęć terapeutycznych dla dzieci z diagnozą zaburzeń ze spektrum autyzmu. W swojej pracy zajmuje się diagnozowaniem gotowości szkolnej, oceną funkcjonowania społecznego i poznawczego dzieci w grupach przedszkolnych, wspieraniem przedszkolaków o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz poradnictwem dla rodziców i nauczycieli. Prowadzi terapię poznawczą dla dzieci i młodzieży z trudnościami emocjonalnymi, społecznymi i szkolnymi oraz warsztaty rozwijające twórcze myślenie dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat.
Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas praktyk i pracy w różnego rodzaju placówkach edukacyjnych oraz terapeutycznych, m. in. Filii nr 1 SP nr 6 w Ośrodku Szkolno Wychowawczym nr 4 w Krakowie (przedszkole dla dzieci z autyzmem), Ośrodku dla Osób z Autyzmem „Effatha”, Maltańskim Centrum Pomocy Niepełnosprawnym Dzieciom i ich Rodzinom, Oddziale Klinicznym Psychiatrii Szpitalu Uniwersyteckiego w Krakowie oraz Niepublicznym Przedszkolu „Bajkowa Kraina” w Krakowie.
Wybrane szkolenia i konferencje:
Uprawnienia Pedagogiczne w Studium Pedagogicznym UJ
Trening Umiejętności Społecznych Dzieci i Młodzieży
Techniki Stosowanej Analizy Zachowania w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania
Praktycznie o autyzmie
Trening uważności „Mindfulness” jako profilaktyka stresu u dzieci
Sposoby na dziecięce konflikty
International Conference on Excellence and Innovation in Education (2015)
Konferencja: “Autyzm – od nauki do praktyki” (2015 r.)